U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju.
Dužnost kupca je da prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost proizvoda koje preuzima, i ukoliko ima nedostataka koje je uočio javi odmah inače će izgubiti prava koja mu u vezi s tim pripadaju. Ukoliko je pregled obavljen kasnije, ili roba ima skrivene nedostatke koji se nisu mogli odmah uočiti, kupac ima rok od sedam dana da o tome obavesti prodavca. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja paket ne bi trebalo da preuzmete.
U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj +381 (0)61 152 00 71 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu kontakt@koncarelektro.com i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke,pozovite telefonom na broj +381 (0)61 152 00 71 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu kontakt@koncarelektro.comi opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Končar Elektro je dužan da u toku trajanja garantnog roka zameni robu, da umanji cenu ili refundira sredstva. Trajanje garancije za naše proizvode je označeno na ambalaži proizvoda. www.koncarelektro.rs je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 7 dana od prijema reklamacije, odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu i predlogom za njegovo rešavanje. Kupac ima pravo na naknadu štete ili da traži adekvatnu zamenu za drugi proizvod. Ukoliko se utvrdi da oštećenje na proizvodu nije nastalo fabričkim putem, kupac će biti obavešten o daljem postupku.
U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti robu možete vratiti o trošku prodavca preko ugovorenog operatera – AKS EXPRESS kurirske službe Sabac 015 600600.
OBAVEŠTENJE
O OBAVEZI U UČESTVOVANJU VANSUDSKOG REŠAVANJA POTROŠAČKIH SPOROVA
Koncar Elektro , ovim obaveštava Potrošače da smo kao prodavci prema Zakonu o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“, br. 88/2021) obavezni da učestvujemo u vansudskom rešavanju potrošačkih sporova pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ukoliko Potrošač podnese predlog za pokretanje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora neposredno, preko pošte ili elektronskim putem Ministarstvu nadležnom za poslove zaštite potrošača.
Nakon prijema predloga za pokretanje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora, Ministarstvo nadležno za poslove zaštite potrošača ga prosleđuje telu koje je po mestu obavljanja vansudskog rešavanja potrošačkog spora najbliže mestu prebivališta potrošača ili telu za koje Ministarstvo proceni da će postupak vansudskog rešavanja spora rešiti na najefikasniji i najcelishodniji način, imajući u vidu predlog potrošača (npr. vođenje postupka elektronskim putem, izbor tela najbližeg boravištu potrošača i sl.).
KONČAR ELEKTRO
Ivana Stanković PR
Stanoja Glavaša br. 4
16000 Leskovac
PIB: 110964817
Matični broj: 65100312
Tekući račun: 165000700908591735
Tel: +381(0)61 152 00 71 | +381(0)63 464 133
E-mail: kontakt@koncarelektro.com